Pasta Fresca. Z miłości do smaku, słońca i włoskiej tradycji.
Producent ręcznie robionych makaronów i innych mącznych specjałów kuchni włoskiej rozwijał swój biznes operując na rynku HoReCa. Decydując się na wejście na rynek B2C poprosił nas o stworzenie marki konsumenckiej.

- W procesie projektowania marki przyjęliśmy kilka istotnych założeń:
- 1. Naming. Kreacja nazwy, która bezsprzecznie kojarzyłaby się z Włochami, ale też była na tyle prosta, by jej rozumienie nie wymagało znajomości języka włoskiego.
- 2. Emocje. Wprowadzenie do opakowań takich wartości graficznych, które nie będą tylko ilustrować produktu, ale przede wszystkim wzbudzały emocje, skojarzenia i sentyment.
- 3. System graficzny. Łatwo modyfikowalny, działający równie dobrze przy każdym typie opakowań i niedrogi w produkcji.



Chcesz urządzić kolację z daniem o restauracyjnej jakości, ale brakuje ci czasu, umiejętności, albo pomysłu? Oto najprostszy sposób. Wrzuć do osolonej wrzącej wody ravioli Amore Pasta i gotuj je przez trzy minuty. Na patelni rozpuść dwie łyżki masła, po czym zdejmij ją z palnika. Łyżką cedzakową przełóż ravioli na patelnię i delikatnie wymieszaj z masłem. Zaserwuj danie na talerze i posyp startym parmezanem. Gotowe. Proste i przepyszne.



Jeśli będziesz widzieć Amore Pasta w lodówce jednego ze sklepów Carrefour – wrzuć do koszyka. To absolutnie wspaniałe, ręcznie robione, włoskie deliziosi.

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression

Permen

Discovery Historia
