Rebranding. Niech konsument ma szansę zrozumieć markę.

Bywa, że doskonałej jakości produkty nie budzą zaufania. Tak było z Arkaną - dobre produkty, słaby branding. Właściciel marki dostrzegł braki brandingowe. Opakowania były skromne, przejrzyste, stosowały dobre liternictwo, ale... były kompletnie pozbawione wyrazu. Nie komunikowały niczego poza nazwą produktu i logo producenta. To, jaką się marka prezentowała, stanowiło raczej barierę rozwoju, niż jej wsparcie.


Przeprowadziliśmy warsztaty i analizę strategiczną. Odnaleźliśmy w jakich obszarach komunikacji marka zawodzi. Ustaliliśmy komunikacyjne pozycjonowanie i przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding. Wynikiem była zmiana spinu – z marki beauty, na markę wiedzy. Dziś Arkana nie musi mówić, że oferuje produkty profesjonalne, bo marka opowiada się sama. Emanuje profesjonalizmem na pierwszy rzut oka.



Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression

Permen

Discovery Historia

Luksja

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle
