Branding nie miał znaczenia

Czy można osiągnąć biznesowy sukces nie posiadając marki. Jak się okazuje – można! Zostaliśmy zaproszeni do stworzenia brandingowego porządku u producenta świec. Bispol, bo tak się ten producent nazywa, w naszym wyobrażeniu był niewielkim przedsiębiorcą, który zamierza zadbać o warstwę marketingową swojej działalności.

Pojechaliśmy na briefing i warsztaty strategiczne. Naszym oczom ukazała się, jedna z kilku, wielohektarowa fabryka świec. Skala przedsiębiorstwa była zdumiewająca, zwłaszcza że nazwa jak i jej identyfikacja na taki sukces nie wskazywała. Bispol przez ponad 20 lat swojej działalności zdominował rynek świec dla nekropolii i tam, w tym segmencie jest bardzo znany. Pozostałe produkty sygnował producenckim logiem Bispol pozostawiając je jakby były produktami private label.

Oczywiście portfolio produktów nie ograniczało się tylko do tych upamiętniających tych co odeszli. Wielką grupę stanowią tealighty, świece zapachowe, dyfuzory zapachowe, czy świece w każdym możliwym kolorze i formacie. Warsztaty strategiczne przyniosły nam nieocenioną wiedzę dotyczącą zarówno tej o produktach jak i różnych grupach konsumentów. Wynikiem pracy strategicznej został podział produktów na trzy grupy produktów: Bispol – dedykowany nekropoliom, zwłaszcza, że rozpoznawalność marki jest w tym segmencie bardzo wysoka. Dla segmentu mainstream economy powstała marka Aura, a dla zamożniejszych, ceniących najwyższą jakość i bardziej skromne wzornictwo powstała marka Valpe.

Dla Aury zaproponowaliśmy nową identyfikację, nowe logo i nazwy system graficzny opakowań. Musieliśmy się zmierzyć z wielką ilością grup produktowych i samych produktów. Te z kolei podzielone na masę rozmaitych zapachów, które trzeba było zilustrować. Mnóstwo pracy, która finalnie uporządkowała ofertę Bispolu. Czy tym razem branding miał znaczenie? Z pierwszych otrzymanych informacji od klienta wiemy, że jakość pracy z “marką” jest niewspółmiernie łatwiejsza niż bez niej. Portfolio nabrało też dodatkowej wizerunkowej jakości. Nie są to już jedynie świece zapachowe. Teraz to są świece Aura!

Zakres prac:projekt logoprojekty opakowaństrategia marki
Amore Pasta

Amore Pasta

strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowań
True

True

strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowańmateriały wsparciakomunikacja
Hellena

Hellena

logo markihasło markiprojekty opakowań
Raw Paleo

Raw Paleo

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Vet Expert

Vet Expert

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja marketingowa
Soap and Glory

Soap and Glory

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Evree

Evree

strategia markinazwa markilogo markiksięga markiprojekty opakowańkomunikacja
Yonelle

Yonelle

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Mincer Pharma

Mincer Pharma

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja
Arkana

Arkana

strategia markilogo markiprojekty opakowań
Sky Girls

Sky Girls

strategia markinazwa markibrandinglogo.projectprojekty opakowańprojekty materiałów marketingowych
Bardo

Bardo

nazwa markilogo marki
Perino

Perino

logo markiprojekty opakowań
Młyn Grodziec

Młyn Grodziec

logo markiprojekty opakowań
El Cartel

El Cartel

logo markiprojekty opakowań
Empire

Empire

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Lovi

Lovi

logo markiprojekty opakowań
Hana sushi

Hana sushi

logo markiksięga markiprojekty materiałów marketingowych
Mamut

Mamut

logo markiprojekty opakowań
Maga

Maga

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Purles

Purles

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Stock

Stock

projekty opakowań
Lubelska

Lubelska

projekty opakowań
Fernet

Fernet

projekty opakowań
Expression

Expression

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Permen

Permen

lifting logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Timecode

Timecode

logo markimateriały drukowaneLogo okolicznościowe
Essensey

Essensey

logo markiprojekty opakowań
Discovery Historia

Discovery Historia

logo markiopracowanie graficzne kanału TVksięga marki
Luksja

Luksja

rebrandingprojekt logoprojekty opakowań
Sava

Sava

projekt logoprojekty opakowań
Plantway

Plantway

projekt logoprojekty opakowań
Miło

Miło

projekt logoprojekty opakowań
Napisz do nasinfo@brandwell.plalbo zadzwoń+48606735725

We will be pleased to welcome you on our socials

© 2021 Brandwell Branding & Packaging Design. All copyrights reserved