Symbol marki wyraża cały brief. Opowiada historię.

„Historia - według Discovery - to nie zlepek dat i wydarzeń, ale wydarzenia, które można opowiadać z różnych perspektyw”. To zdanie z briefu bezpośrednio przyczyniło się do tego, jak dziś wygląda identyfikacja graficzna marki. Dla Discovery Historia symbolem jest litera H. Oświetliliśmy ją, ujęliśmy w nieoczywistej perspektywie i dzięki tzw. negative space stworzyliśmy wielowymiarowe logo. Wyraziste, symboliczne i literalne zarazem. Znak super dokładnie oddaje to, co było założeniem strategicznym marketera i w pełni wyraża intencję - pokazujemy historię z różnych perspektyw i naświetlamy ją z różnych ujęć.

W opracowaniu graficznym kanału telewizyjnego jest bardzo wiele elementów - end-boardy, IPM, ad-bumpy, menu, single pointer itd., ale najistotniejszym elementem jest chanel bug – czyli logo. To logo opowiada swoją własną historię.





Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression
