Esencja suplementacji
Braki i niedobory należy uzupełniać. Do tego wniosku doszła firma Trec Nutrition z grupy Aflofarm. Brakowało im nowej identyfikacji i systemu opakowań dla nowo powstałej marki suplementów diety Essensey i dlatego zgłosili się do Brandwell.



W briefie co drugie zdanie akcentowało esencję z natury. Zero niefajnej chemii, czysta natura w jej esencjonalnej postaci. Logotyp bazuje na nowoczesnym jednoelementowym foncie z ciasnym kerningiem, tak by wycisnąć jeszcze więcej esencji z typografii. Symbol listka z kropelką dodaje identyfikacji naturalności.
Powstał też system opakowań. No label look na ciemnych, nieprzepuszczających promieni słonecznych słoiczkach prezentuje się elegancko i buduje aspiracyjny premium charakter marki. Architektura informacji wyraźnie ułatwia dekodowanie poszczególnych produktów i ich benefitów






Jeśli ktoś ma jakieś niedobory, nie należy tego ignorować i odkładać na później. Zwłaszcza jeśli chodzi o branding, identyfikację lub projekty opakowań. Efekty wsparcia widoczne są bardzo szybko.

Discovery Historia

Luksja

Sava

Plantway

Miło

Yonelle Men

Aura

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression
