Zachowaj właściwy dystans.

Tworząc opakowania zawsze poszukujemy unikalności, charakterystyczności, wyrazistości i istoty marki. W przypadku Expression – producenta tonerów do drukarek – punktami zaczepienia dla kreacji systemu opakowań były ekspresja i punkt rastrowy. Ekspresja była oczywista – tak przecież nazywa się marka, raster zaś jest immanentną cechą druku. Te dwa elementy przyniosły opakowania inne niż wszystkie w kategorii. To co szczególnie je wyróżnia to fakt, że rysunki postaci stają się tym bardziej czytelne im z dalszej odległości są oglądane.



Dla marki Expression stworzyliśmy jeszcze architekturę marki dzieląc jej portfolio na produkty premium i economy. Dla tych drugich również zaprojektowaliśmy system opakowań. Inny, by nie budził wątpliwości, że mamy do czynienia z tańszym produktem, ale równie atrakcyjny.


Permen

Discovery Historia

Luksja

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska
