Myśleć, podważać, tworzyć lepsze, niż tylko wystarczająco dobre.

Lovi należy do lidera polskiego rynku parentingowego – Canpol Babies. Do powołania do życia marki przyczynił się w zasadzie jeden produkt - smoczek dynamiczny. Smoczek, który wymusza „pracę” dziecka, czyli aktywne ssanie. Był na tyle innowacyjny, jakościowy i kosztowny produkcyjnie, że zainicjował stworzenie marki premium, Canpol bowiem działał w segmencie economy.


Kategoria jest przesycona misiami, balonikami i słonikami. Projekt podważył tę konwencję. Wyszliśmy bowiem z założenia, że matka w okresie opieki nad niemowlęciem jest przede wszystkim... zmęczona. To, czego rzeczywiście potrzebuje, to pomoc. Postawiliśmy na czytelną i pomocną architekturę informacji. Dzięki niej matka szybko i pewnie wybiera odpowiedni produkt. Kategoria nakazywała również zastosowanie w opakowaniu „okienka” by produkt był widoczny. Zamiast tego my zaproponowaliśmy, by całe opakowanie było jednym wielkim oknem. Produkt widać w całej okazałości i nie ma już potrzeby otwierać opakowania, by zobaczyć jak wygląda.

Zaproponowaliśmy logo nowoczesne, tak jak marka, jednocześnie z sercem, bo w końcu cała kategoria przesiąknięta jest czułością i miłością.


Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression

Permen

Discovery Historia

Luksja

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel
