Kompleksowy rebranding. Znana i lubiana marka w nowej odsłonie.
Po latach funkcjonowania bez większych zmian, Luksja wreszcie przeszła gruntowny rebranding. Począwszy od logo, na wizerunkowej zmianie całego portfolio kończąc.

Luksja to marka środków do higieny osobistej z segmentu economy z bardzo szeroką penetracją rynku. Dostępne cenowo produkty cieszyły się uznaniem i były rozpoznawalne na rynku masowym. Mimo, że poszczególne produkty były wręcz liderami w swoich kategoriach, marka traciła swoją witalność i świeżość. Sarantis, właściciel marki podjął decyzję o rebrandingu. Rozpisał konkurs z którego zwycięsko wyszedł Brandwell. Zmiany były bardzo wyraźne i szerokie. Logo otrzymało nową, współczesną formę typograficzną przez co marka stała się nowoczesna i aspirująca, jednocześnie nie dystansując się od stałych konsumentów.

Uporządkowana została rownież architektura marki. Nowoczesna i prosta forma logotypu Luksji ułatwiło tworzenie submarek. Oprócz tych oczywistych podziałów czyli Kids, Men powstały też linie produktowe dywersyfikujące kategorię. Silk Care, Creamy & Soft czy Aroma Senses tworzyły wyraziste, choć spójne linie produktowe.

Rebranding z rozmachem.
Przeszło 70 produktów, 5 linii produktowych, kompletna zmiana portfolio marki w przeszło pół roku. Duże wyzwanie.
Silk Care obiecuje wyjątkową jakość swoich produktów. To najlepsze i wybrane produkty marki. Nazwa lini, wyższa jakość składników oraz wyraźnie akcentowana kremowość i apetyczność demo smakowych przesunęły Luksję w kierunku marek wysokiej jakości – nowoczesnych i światowych.






Aroma Senses to linia gdzie driverem zakupowym jest porywający zapach. Świeży i intensywny. Design opakowań podkreślał tę cechę produktów. To linia odrobinę młodsza i mniej konserwatywna.














Powstały też dwie linie targetowane do dwóch bardzo konkretnych grup docelowych - dzieci i mężczyzn. Wszystkie produkty dla dzieci są w jednym wariancie zapachowym – ananasowym, stąd bohaterem ilustracji jest Pan Ananas. Gdy pojawią się nowe zapachy – pojawią się nowe postacie.




Luksja Men – męska, rzeczowa i komunikująca racjonalne benefity. Trzy w jednym i lubiane zapachy. Projekty są silne, proste i konkretne, ale jednocześnie dzięki nowoczesnej typografii i braku zbędnych ilustracji znacznie zyskały na aspiracyjności.





Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression
