Zmiana identyfikacji jest sygnałem, że marka się rozwija. Sygnałem na zewnątrz i do wewnątrz organizacji.

Maga – polski producent surówek i sałatek – w 2018 roku dołączył do europejskiego koncernu spożywczego Signature Foods. Nowy właściciel postanowił zrewitalizować markę – wprowadzić nowe produkty, opakowania i komunikację. Zadania brandingowe i z zakresu projektowania opakowań powierzył agencji Brandwell.
Pierwszym etapem prac było odmłodzenie logo marki. Zachowało ono podstawowe cechy swojego pierwowzoru, ale zostało „ucywilizowane” – czcionka nie jest już sztuczne zdeformowana, a tarcza na której widnieje nazwa zyskała nowy charakter dzięki wyrazistej formie. Całość zyskała apetyczny look, harmonię i profesjonalny spożywczy wizerunek.



Czy pod sztandarem jednej marki pomieszczą się tradycyjne rodzinne surówki i dania dla hipsterów? Czy parasol marki pomieści obie te grupy?
Maga przez lata wypracowała sobie renomę producenta dobrych, tradycyjnych surówek i sałatek. Ambicją nowych właścicieli było poszerzenie oferty o produkty poszukiwane przez nowe generacje klientów – tych, dla których ważne jest zdrowie, poszukiwanie nowych smaków, dieta i nowe trendy żywieniowe. Warsztaty strategiczne przeprowadzone z klientem skutkowały ustaleniem architektury marki, w której Maga została endorserem nowych, celowych i precyzyjnych submarek. Tak powstała Mam Rację od Maga. Maga poszerzyła swoje kompetencje i weszła do kategorii convenience food.



Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression

Permen

Discovery Historia

Luksja

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi
