Każdy pretekst jest dobry do rebrandingu
Obchodzenie rocznicy 20–lecia istnienia to doskonały moment na odświeżenie wizerunku marki, zwłaszcza jeśli ostatnie działania brandingowe miały miejsce 10 lat temu. Nawet jeśli marka ma bardzo przyzwoicie zaprojektowaną identyfikację, to żeby podkreślić jej witalność warto przeprowadzić jej lifting, mówi Pablo Biardzki z Brandwell, agencji która podjęła się odświeżenia identyfikacji Timecode.

Początkowo klient oczekiwał delikatnego liftingu identyfikacji i zaprojektowania elementu graficznego podkreślającego 20 rocznicę działalności. Dodatkowo brief zakładał doenergetyzowanie wizerunku marki. Więcej koloru, więcej życia.



Logotyp został poddany delikatnemu liftingowi, natomiast godło marki zostało stworzone od podstaw. Trzy proste geometryczne obiekty tworzą symbol kamery – przedmiotu, który nieodzownie łączy się ze światem agencji produkującej komunikację reklamową. Timecode został też wyposażony w nową, wibrującą paletę kolorystyczną. Całość identyfikacji utrzymana jest w charakterze wiecznie młodzi dwudziestoletni.






Discovery Historia

Luksja

Sava

Plantway

Miło

Yonelle Men

Aura

Amore Pasta

True

Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression
