Nie muszę się oszukiwać. Mam tyle lat ile mam. To nie znaczy, że nie mogę o siebie zadbać. True.

True to kolejny przykład tego, jak pracujemy nad tworzeniem marek. Zdefiniowaliśmy odbiorców – dojrzałych i nowoczesnych mężczyzn z osiągnięciami zawodowymi. Odnaleźliśmy ich potrzeby, wartości jakim hołdują i ich stosunek do kategorii.

Dzięki warsztatom strategicznym stworzyliśmy pozycjonowanie marki, z którego wybijały się przekonanie odbiorców o własnej wartości, sprawczość i samostanowienie. Wyłoniły się również umiejętność oddzielania „bullshittingu” od realnych wartości oraz to, że oni dbają... Dbają o swoją pracę, rodzinę, świat który współtworzą.

Lakoniczna esencja marki „I do care” obiecuje realne działanie. Jest też opozycją dla obojętności „I don’t care” - nie zależy mi. Bazując na wypracowanym pozycjonowaniu i wynikającej zeń esencji stworzyliśmy nazwę True. Wyraża sens marki, która nie chce nikogo zmieniać, upiększać ani mamić obietnicami odmłodzenia. Pragnie jedynie pomóc o siebie zadbać. Projekt opakowań – nowoczesny, męski, klarowny i z klasą – unika przesady będąc jednocześnie silnym. Helvetica - jeden z najlepszych fontów w historii typografi pomaga osiągnąć stawiane cele.



Hellena

Raw Paleo

Vet Expert

Soap and Glory

Evree

Yonelle

Mincer Pharma

Arkana

Sky Girls

Bardo

Perino

Młyn Grodziec

El Cartel

Empire

Lovi

Hana sushi

Mamut

Maga

Purles

Stock

Lubelska

Fernet

Expression

Permen

Discovery Historia

Luksja
