Mam tyle lat ile mam. To nie znaczy, że mam o siebie nie dbać. True.

Strategia. Pozycjonowanie. Esencja marki.

True to marka zaprojektowana dla nowoczesnych mężczyzn – świadomych, wymagających, ceniących autentyczność i realne wartości. Jej fundamenty zostały wypracowane w procesie strategicznym, opartym na dogłębnej analizie grupy docelowej i warsztatach, które pozwoliły zdefiniować kluczowe insighty.

Dzięki współpracy z klientem zbudowaliśmy pozycjonowanie marki osadzone na wartościach istotnych dla jej odbiorców: niezależności, poczuciu sprawczości i umiejętności odróżniania rzeczywistych potrzeb od marketingowego szumu. Wyłoniła się również fundamentalna postawa – dbałość. Mężczyźni True dbają o siebie, swoje otoczenie i świat, który współtworzą.

Esencja marki została zawarta w deklaracji „I do care” – prostej, ale mocnej, będącej opozycją do obojętności. To manifest świadomego wyboru, podkreślający, że dbałość nie jest oznaką próżności, lecz odpowiedzialności. Właśnie na tej idei oparliśmy nazwę True – synonim autentyczności, transparentności i jakości. Marka nie obiecuje niemożliwego, nie podąża za efemerycznymi trendami. True dostarcza przemyślane, skuteczne rozwiązania, które pozwalają mężczyznom zadbać o siebie na własnych zasadach.

Design

True to marka, która komunikuje się językiem prostoty i funkcjonalności. Minimalistyczna, męska estetyka idzie tu w parze z precyzyjną typografią – Helvetica, jeden z najbardziej ponadczasowych krojów pisma, podkreśla czystość przekazu i klasyczny charakter brandu.

Strategia komunikacji i budowanie świadomości

Od samego początku True było marką, która świadomie dobiera punkty styku z klientem. Jej komunikacja to przemyślane działania, które wzmacniają jej tożsamość i budują autentyczne zaangażowanie odbiorców.

Silne, prawdziwe historie. True nie mówi głośniej – mówi wyraźniej. W kampanii „Chronię swoją twarz”, stworzonej we współpracy z Warszawską Szkołą Boksu, marka odniosła się do prawdziwych, męskich doświadczeń. Wykorzystując symbolikę ochrony w sporcie, podkreśliła istotę świadomej pielęgnacji jako naturalnej części męskiego stylu życia.

Obecność tam, gdzie są świadomi mężczyźni. True nie tylko tworzy produkty dla aktywnych mężczyzn, ale też realnie wspiera ich pasje. Partnerski udział w prestiżowym triathlonie Iron Man podkreślił pozycję marki jako towarzysza w wyzwaniach, gdzie wytrzymałość, determinacja i troska o siebie idą w parze.

Product Range

True wystartowało z trzema produktami, konsekwentnie rozwijając swoje portfolio. Marka dynamicznie rozszerza ofertę, wprowadzając kolejne innowacyjne rozwiązania w kategoriach face care, face wash i body care. Najnowszym wdrożeniem jest linia True™ Sun Care

True jest dostępne w sieci Douglas, a także w sieci Aelia na lotniskach. Produkty można znaleźć również w Notino oraz na oficjalnej stronie truemenskincare.com.

True to marka, która dojrzewa wraz ze swoimi klientami. Każdy kolejny produkt, każda nowa kampania i każdy strategiczny krok są przemyślane tak, by budować nie tylko zasięg, ale przede wszystkim długoterminową wartość.

Zakres prac:strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowańmateriały wsparciakomunikacja
Hellena

Hellena

logo markihasło markiprojekty opakowań
Raw Paleo

Raw Paleo

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Vet Expert

Vet Expert

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja marketingowa
Soap and Glory

Soap and Glory

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Evree

Evree

strategia markinazwa markilogo markiksięga markiprojekty opakowańkomunikacja
Yonelle

Yonelle

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Mincer Pharma

Mincer Pharma

strategia markilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne markikomunikacja
Arkana

Arkana

strategia markilogo markiprojekty opakowań
Sky Girls

Sky Girls

strategia markinazwa markibrandinglogo.projectprojekty opakowańprojekty materiałów marketingowych
Bardo

Bardo

nazwa markilogo marki
Perino

Perino

logo markiprojekty opakowań
Młyn Grodziec

Młyn Grodziec

logo markiprojekty opakowań
El Cartel

El Cartel

logo markiprojekty opakowań
Empire

Empire

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Lovi

Lovi

logo markiprojekty opakowań
Hana sushi

Hana sushi

logo markiksięga markiprojekty materiałów marketingowych
Mamut

Mamut

logo markiprojekty opakowań
Maga

Maga

rebrandingredesign logoprojekty opakowań
Purles

Purles

strategia komunikacjilogo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Stock

Stock

projekty opakowań
Lubelska

Lubelska

projekty opakowań
Fernet

Fernet

projekty opakowań
Expression

Expression

logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Permen

Permen

lifting logo markiprojekty opakowańmateriały promocyjne marki
Timecode

Timecode

logo markimateriały drukowaneLogo okolicznościowe
Essensey

Essensey

logo markiprojekty opakowań
Discovery Historia

Discovery Historia

logo markiopracowanie graficzne kanału TVksięga marki
Luksja

Luksja

rebrandingprojekt logoprojekty opakowań
Sava

Sava

projekt logoprojekty opakowań
Plantway

Plantway

projekt logoprojekty opakowań
Miło

Miło

projekt logoprojekty opakowań
Yonelle Men

Yonelle Men

projekt logoprojekty opakowań
Aura

Aura

projekt logoprojekty opakowaństrategia marki
Amore Pasta

Amore Pasta

strategia markinazwa markilogo markiprojekty opakowań
Napisz do nasinfo@brandwell.plalbo zadzwoń+48606735725

We will be pleased to welcome you on our socials

© 2021 Brandwell Branding & Packaging Design. All copyrights reserved